Barnrummet,,

ja när hösten kryper på får man sådan lust att gör om hemma, för min egen del är det dags att tänka
på att snart inreda min dotters rum det skall bli så kul men just nu är rummet "arbetsrum" och tvätthögar
som måste strykas och kläder som är nerpackat i MÄNGDER och där försvann lusten när jag vet att jag
måste ta tag i det först,,så jag börjar med att drömma först se här vad obegränsat med pengar kan göra
om man själv inte skulle vara en händig snickare!!!
Detta fina saker finner ni på www.gladagrodan.nu image57

Kommentarer
Postat av: Lizenka

Underbart, har börjat så smått att fixa för vår 2,5-åring i vårt nya hus, men det där du sade med obegränsat med pengar, skulle inte vara så tokigt! Tack för tipset om Glada Grodan!

2007-10-02 @ 12:37:24
URL: http://lizenka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0