Fem myror är fler än fem elefanter,,,

ingen har väl missat Lindex nya
hysteri kollektion!?
Jag var där och handla massa fin till mina
barn
Folk fullkomligen slet och drog i allt så
skynda dit så ni hinner få lite nostalgitripp,,,

Om inte annat så säljs det för fullt på tradera
hur orkar folk köpa upp och sedan sälja
kläderna för att få mer än vad det kostar i affären
Ge upp,,låt bli
På detta sätt tar det extra fort slut i affären låt
folk handla i fred,,,om ni förstår vad jag menar!!

Här e några gobitar:

image323image324image325image326image327image328

Kommentarer
Postat av: eMiLiA

JA SVIMMAR!!!!!!!! fy va fina. ska kolla direkt idag på lunchen. dax att våga sig ner på stan, jag har missat helt! fy va fina. ja älskar ju dem ju! pussa

2008-04-11 @ 08:57:57
URL: http://emstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0